A kitserver használata
- Első lépésként bemásoljuk a kitserver mappát a PES főmappájába (C:\Program Files\KONAMI\Pro Evolution Soccer 2010).
- A kitserver/setup/Install-al aktiváljuk a programot.
- A kitserver/config-al lehetőségünk nyílik 1-2 extra beállításra is mint pl. egyéni felbontás vagy a kamera forgásának beállítása.
- A kitserver/docsmappába van egy kis segédanyag képekkel illusztrálva illetve a manual-t megnyitva láthatunk egy részletes kitserver leírást is angolul.
- A kitserver/example-root1/imgmappába kerülnek a különböző kiegészítők, a különböző .img mappákba. Ha az img mappán belül nem találod meg azt a mappát amire szükséged lenne akkor csak simán létre kell hozni egy új mappát és az átnevezni az általad meg nem talált mappára (pl. dt07.img, dt0c.img...). Ha létrehoztad a kívánt mappát akkor már pakolhatod is bele a bin vagy adx (hang) fájlokat.
- A bin illetve adx fájloknak bármilyen nevet adhatsz, a lényeg hogy az angol ABC-nek megfelelő betűk szerepeljenek a névben, tehát ékezetek nélküli betűket kell használni. Még nagyon fontos hogy minden fájlnak legyen egy száma, mert a program a számok alapján teszi be a kiegészítőt a játékba. A számokat nem te adod meg, ezt csak akkor teheted meg ha tisztában vagy azzal hogy az a szám ahhoz a kiegészítőhöz tartozik e amit be akarsz rakni. Továbbá a számozás előtt mindig alsó vonalnak "_" kell szerepelnie, különben nem fog megjelenni a játékban az új tartalom. Használható, példák: unknown_317, goalnet_41, ball_9, music_11, camp nou_483. Nem használható, példák: unnamed10, face.
- Figyelni kell arra hogy egy adott .img mappán belül ne legyen két ugyanolyan számozású fájl, mert ez előfordulhat pl. a mappa tartalmaz egy unnamed_9 és egy ball_9 fájlt akkor egyik sem fog megjelenni a játékban, rosszabb esetben lefagy a játék!
- Ha ki szeretnéd kapcsolni a kitserver-t akkor azt a kitserver/setup/Remove gombbal teheted meg, a kikapcsolás után a kitsever-be tett kiegészítők már nem jelennek meg a játékban.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése